pilloduttt

Framtiden

Kategori: Allmänt

Klurar lite på vad jag ska göra i mitt liv. Just nu är jag här i Sån Marcos, californien. Jag ska vara här i 3 månader till en början, vilket betyder att ja kommer hem i början av mars. Har funderat på hur länge jag egentligen vill stanna. Jag har tänkt på fördelar och nackdelar. Fördelar: vill stanna till jag kan språket bra, vill uppleva sommar här i San Marcos. Nackdelar: åker jag tillbaka och är här över sommaren kommer jag få fira min 20-årsdag här, vill plugga klass 8 (båtkörkort).
Men en sak som är säker är att när jag är 21 då ska jag jobba på kryssningsfartyg. :)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Du klarar det Elin. Tänk vilken upplevelse, och vad du lär dig desto längre du stannar! Du får bjuda över dina polare till din 20 årsdag, hur nice vore det inte att fira sin födelsedag utomlands? Lätt för mig att säga, men ändå. Kämpa på! ♥

    2013-12-26 | 11:43:18
    Bloggadress: http://mallanmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här: