pilloduttt

CR

Kategori: Allmänt

Kom hem för en stundsen från clear rounden. Där Ellen Heppo gjorde ett kanon bra jobb med 2 felfria rundor, grattis Ellen, kul att de har börjat släppa lite nu:) giobelsliv.blogg.se
Rebecka och Sica var också med det började bra och slutade lite sämre men sånt är livet ;)
Sally och Ebba gjorde 2 rundor också.
Nu är jag hemma och väntar på att få komma in i duschen.. Lillebror är inte så värst snabb.
Medans ja väntar håller jag på och redigerar ihop en försäljningsfilm på en grymt fin häst med kanon gångarter! Så kul att gör film på en sån häst för det är alltid kul att visa upp vad som gömmer sig i stallet ;)
Ni ska allt få ett smakprov på den fina hästen!
Kom hem för en stundsen från clear rounden. Där Ellen Heppo gjorde ett kanon bra jobb med 2 felfria rundor, grattis Ellen, kul att de har börjat släppa lite nu:) giobelsliv.blogg.se
Rebecka och Sica var också med det började bra och slutade lite sämre men sånt är livet ;)
Sally och Ebba gjorde 2 rundor också.
Nu är jag hemma och väntar på att få komma in i duschen.. Lillebror är inte så värst snabb.
Medans ja väntar håller jag på och redigerar ihop en försäljningsfilm på en grymt fin häst med kanon gångarter! Så kul att gör film på en sån häst för det är alltid kul att visa upp vad som gömmer sig i stallet ;)
Ni ska allt få ett smakprov på den fina hästen!
Här har vi Rossellini!
Tchipptchillevipp!!

Kommentarer

  • Malin ♥ säger:

    Gör ett riktigt bra jobb nu så man inte ser att jag rider som en kratta ;)♥

    2012-04-06 | 17:36:30
    Bloggadress: http://mallanmagnusson.blogg.se/
  • Ellen säger:

    Tack Elin! Jag behövde verkligen en där lilla framgången för att kunna orka jobba vidare! ;)

    2012-04-20 | 20:51:44
    Bloggadress: http://giobelsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: