pilloduttt

Dag 1

Kategori: Allmänt

Dag 1 23/4 2012

 

Från början var jag entusiastiska till att åka till Menorca på APU men när allt väl började närma sig så fick jag ordentligt kalla fötter.   Jag har legat med ångest i flera dagar. I bilen på väg till Landvetter ville jag bara gå och gräva ner mig någonstans. Jag har aldrig flugit själv, jag har bara flugit en resa alltså tur och retur och då hade jag min familj med mig men jag antar att det är dags för mig att bli puttad ur boet eller det är ju faktiskt jag själv som har valt detta. Jag vill alltid gå min egen väg och aldrig göra som någon annan gör. Jag vill vara the one and only om man säger så!

Just nu sitter jag och väntar på flyget som går till Mahon. Flyget kommer gå från någon av de 44 gates som finns på A och B. Vilket system alltså..  Pratade med en gubbe i en informations disk som var inglasad. Han idiotförklarade mig för att jag tyckte det var konstigt att det var så. Sur blev jag på honom.  Men det var bara acceptera och tacka för hjälpen.

 

Nu kl 23.14 ligger ja i en stor säng i mitt rum för natten. Det känns grymt bra att vara här och än så länge trivs ja väldigt bra. Vi var och käkade på en restaurant förut där bjöd Ulf mig på pizza, vilket inte alls smakade som de gör i sverige, så fick jag efterrätt också som bestod av massa glass som också smakade lite underligt. Smaken var inte svensk helt enkelt. Nu ska jag gå och borsta mina tänder för imorgon är det uppstigning klockan 7. Hoppas på en trivsam dag imorgon och en riktigt god sömn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: