pilloduttt

I don´t know where i should start?

Kategori: Allmänt

För alla som inte vet så är det påsklov som gäller för min del. Det sägs ju att man ska utnyttja lovet till fullo samt att ta igen sig och det sista är verkligen det jag har pysslat med. Jag har suttit inne och myst tillsammans med min dator från fredag i förra veckan till nu (onsdag tror jag det är), alla dagar flyter samman lika så natt som dag.
Jag har glott på serier från morgon till kväll/tidig morgon.. Det har varit otroligt skönt, dock börjar ja bli allt för slapp så imorgon har jag en liten plan på att ta mina lurviga och svänga lite i stallet! Det låter väl allt bra :D
Jag har trots allt inte hängt där på ett bra tag nu, dels för att det är mycket med skolan och så (ligger långt efter). Sen har jag inte haft någon som helst ork. Lite sömn och mycket att tänka på, på saker som man borde göra som man inte gör kräver något enormt mycket energi.
Som igår T.ex Jag skulle ringa ett viktigt telefonsamtal om min torrdräkt. Innan har jag aldrig förstått varför jag inte velat ringa folk och så men nu har jag äntligen kommit till insikt med mitt problem. Jag gillar inte att prata i telefon! Det var väldigt nära att jag gick ner till mamma och pappa och bad dem ringa.. då började ja tänka.
-Du är snart 18 år och du kan inte ringa själv?
-Nej, jag vågar inte!
-Hur ska du kunna klara dig själv på Menorca i 8 veckor?
-Öh.. ne nu är det nu eller aldrig som gäller! Ta dig i kragen och väx upp!
Efter dessa tankar slog jag in numret och klickade på "ring". - Nu får det bära eller brista. Vad kan hända liksom. Samtalet var helt ofarligt och fullt normalt. Härligt tänkte jag och belönade mig själv med en film på en fölunge med sjuka gångarter!
If this just was me ;)
Tchipptchillevipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: