pilloduttt

När ingenting blir som planerat!

Kategori: Allmänt

Gick från datorn till sängen i hopp om att kunna sätta igång med pluggandet allt gick super ända fram till att jag insåg att det var en hel del att lära sig. Dels så ångrar ja mig när ja tänker på vad jag prioriterade under lektionen då vi hade genomgång lilla jag var så självgod och trodde att jag skulle fixa allt hur lätt som helst. Hur svårt kan det va liksom?
Jag satte ner min lilla rumpa på en stol vid fönstret där solen gassade ins så varmt, ljust och mysigt. Tänkte aha vad skönt med sol! Allt eftersom kom  John Blund allt närmare och hoppade på mig som ingen annan kan. poff så vr jag helt borta.
Vaknade sedan av att någon petade mig i örat!!!! Hallå? vad var det frågan om liksom? Jag hatar verkligen att bli väckt! Det var trots allt bara någon som ville va snäll mot mig, tanken var att jag skulle vakna till och hänga med i genomgången men jag som är så "smart" behöver inte hänga med på lektionerna. Jag valde att somna om i stället vilket jag ångrar något så in i den, just nu!
Dags att plugga vidare så man kan lägga sig i tid...
Vad har jag då lärt mig?
Jo att man ska hänga med och hålla sig vaken under lektionen/erna :)
I alla fall så fick jag ett hinder man kan också kalla det för ett trevligt samtal från en gammal vän:) Det här samtalet avbröt mitt pluggande eller nej förresten det är fel uttryck för jag fortsatte plugga samtidigt som jag lyssnade på vad personen i fråga hade att berätta :) Dock blev pluggandet lidanden då jag hellre lyssnade på personen i andra änden.
Nu ska jag kolla upp en lite hemlig grej och så ska jag återgå till pluggandet :)
Tchipptchillevipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: