pilloduttt

om eller inte?

Kategori: Allmänt

Puuh!! Alla gäster avlägsnade sig vid 10 tiden. Vi hade det trevlig och åt god mat :) Direkt efter att de hade åkt satte jag mig här för att fortsätta med filmredigerandet och nu några timmar senare så är jag äntligen klar! :D Yiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyy :D Filmen är snart sparad och komprimerad så nu är det bara uppladdningen på youtube kvar, frågan är om jag ska ta det imorgon. Det är nämligen så att filmen blev lite över 8 min lång och jag känner att jag inte orkar hålla mig vaken till uppladdningen är klar (kommer ta upp mot 1h).. Men om jag gör klart den nu så kan jag t.ex plugga istället imorgon :P Som om jag sätter mig och pluggar men nu är det verkligen skarpt läge! JAG MÅSTE PLUGGA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: