pilloduttt

Hey, you are the laziest fucker on planet earth

Kategori: Allmänt

Nu har mitt liv legat på is allt för länge. Rättare sagt i närmare 18 år 7 månader och 7 dagar. Det enda jag gjort har varit att gömma mig. Vad i hela friden har jag gjort under in filt alla dessa år?
Jo, sanningen är: Jag har inte en aning!
Jag säger som såhär: Jag är född med fötterna före(innebär att allt går som på räls för andra, är det motigaste som finns för min del), jag är allergisk mot allt som har ett gradantal under 15 plusgrader (glass och dryck är undantag), det enda jag vill är att bli en duktig ryttare.

Hur blir man då en duktig ryttare?
Jo man tränar arslet av sig och när man gjort det tränar man dubbelt så mycket!
Tränar jag arslet av mig?
Nej, för jag är för lat för att anstränga mig. Jag brukar bara göra saker som jag tycker är kul. Men nu när jag blivit lite äldre kanske jag vuxit i min ansträngningsförmånga. Jag hoppas verkligen det. Det skulle va guld om jag någon gång kunde ta mig i kragen och göra något vettigt i mitt liv!

Så mål för 2013 (sätter lite orealistiska mål bara för att jag ska behöva träna ännu mer).

Hästrelaterat:
Tävla 130 med BRA resultat.
Tävla LA:4 med över 60%
(Möjligtvis starta debutant fälttävlan. Jag har inte så mycket intresses för det).

Skolan:
Gå ut med minst G i alla ämnen.
Tagit förarbevis för småbåt
Tagit fartygsbefäl klass 8
Tagit dykar cetifikat

Privat:
Flyttat hemifrån
Skaffat jobb
Körkort!

I slutändan så verkar detta ganska realistiskt trots allt. Kanske att hästmålen var lite över min förmåga.

Bjuder på en bild på hästen Sandman!

Det var allt från mig denna gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: