pilloduttt

Sol?

Kategori: Allmänt

Oj oj oj så jag saknar sol, värme och bad! Det är inte så konstigt för det är vinter.. Jag saknar alltid sommaren oavsett vilken årstid det är. Saknar sommaren även när det är sommar.
Det blir knappt sommar längre i Sverige, blir det sommar regnar det bara.
Därför har ja planerat in lite resor till nästa sommar/höst/vår (hela året) och fler och fler förslag och idéer trillar in hela tiden.

I den nuvarande planen just nu:
Kroatien - Dit är det tänkt att vår klass ska åka för pengar vi tjänat ihop av vårt båtbyggande (får se hur det blir).
Det sägs att Kroatien ska vara jättefint. Dock har jag aldrig varit där själv, så det blir spännande och uppleva.

Miami Beach - Denna resa är så gott som spikad. Jag har hört att det finns mycket snygga killar här så detta kan man bara inte missa!

Random resa - Sedan är spåret lite inne på att åka på sista minuten resa med några kompisar någonstans. Bara det är jävligt varmt så kan jag åka med på vilken resa som helst.

Menorca - Så klart måste jag ta och hälsa på mina gamla kollegor, vänner och bekanta på härliga Menorca!

Maldiverna - Ska jag vara ärlig så har jag tänkt (observera tänkt) jobba där. Det var en lite fågel som viskade i mitt öra att Maldiverna ska vara det finaste och absolut bästa resemålet med underbara dykvatten. Han behövde inte säga mer än så, så var jag helt besluten om att dit ska jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: