pilloduttt

Illness!

Kategori: Allmänt

Vaknar upp och känner mig riktigt "dagen efter". Sätter mig upp och inser att jag är rätt så förkyld! Skit tänker jag, jag har inte tid med sånt tråkigt och onödigt. MEN det är så livet är man blir sjuk ibland och är frisk resten av dagarna :)
Jag har faktiskt mig själv att skylla för jag har varit sjuk och mått dåligt de tidigre dagarna sen så åker man till Gbg och röjer, då får man skylla sig själv!
Vi hade jättekul allihopa som åkte, det var helt klart värt det!
Idag ska jag också ut på äventyr :) Men nu är det inte hästar för nu är det killar :D haha!
Dt ska verkligen bli ett kärt återseende :) Det slutade lite taskigt sist men nu mognare båda två så kommer detta nog bli kanon! Jag kommer smitta honom osv :)
Ska dra i mig lite frukost sedan ska jag ta tag i mitt liv!

Tchipptchillevipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: