pilloduttt

Dumpad!

Kategori: Allmänt

Blev dumpad i centrum för en stund sen!
Det var så att mina två manliga kollegor skulle till en liten hamn längre bort på ön och när Ana hade den flersitsiga firmabilen så lämnade dem mig till Ana då hon skulle hjälpa mig att ta ut pengar och det är inte lätt när man aldig gjort det förut. Men sen frågade hon mig om jag ville sitta med henne på kontoret och glo eller om jag ville kolla i affärer och så. Att sitta på kontoret är inte någon höjdare så jag valde affärerna :)
Dock så tycker ja att kläderna de har här ser ut som påskkärring kläder och jag vill inte se ut som en påskkärring. Då satte jag sprutt på mina ben och började traska hem till lägenheten (som jag har för mig själv då min sambo har åkt på semester). Dock så gick jag självklart vilse.. När jag gick där och yra så kommer det en kille i en stor skåpbil och vinkar som en tok till mig? Jag har aldrig sett honom tidigare, jag var tvungen att vända mig om och kolla om det gick någon bakom mig men det gjorde det inte.

Vem var det? Frågan kvarstår. Dock var inte han den första som hälsade på mig, han var bara en av många. Dock så är det ingen som fallit mig mig i smaken förutom den killen som jag såg på flygplatsen som såg ut som Tom Cruise, han var nice ;) Han finns någonstan här på ön om han inte har åkt igen men det tror jag faktiskt inte :)
Fast jag har pojkvän, en j*vligt snygg dessutom så alla andra killar har rätt mycket att leva upp till om dom ens ska komma i närheten av den jag har nu :D

Tchipptchillevipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: