pilloduttt

Planering

Kategori: Allmänt

Shit nu åker sambon på semester!!! Hur ska jag klara mig utan henne? Hon gör allt för mig annars, ser till att jag mår bra, matar mig, tvättar och städar och nu tänker hon lämna mig i lägenheten helt ensam tills jag ska åka hem för då sulle hon komma och säga hejdå. 

Hur kan man bara lämna mig här? Nu blev jag helt handikappad. Nu måste jag börja planer när och vad jag ska tvätta, när jag ska laga mat och dessutom måste jag sova helt själv :( Andra skulle säkert jubla om de fick en hel lägenhet för sig själva men ja bara gnäller. Jag hatar att va ensam hemma, mest för att jag är så mörkrädd. Som tur är så bor jag hyfsat centralt så det är alltid liv och rörelse på gatan och det tackar jag för!

Om jag nu har räknat rätt kommer jag ha lägenheten för mig själv i 4 nätter och 5 dagar. Hundra vad man ska hitta på då? Jag har en liten plan på att baka bullar och att baka pannkakor sen måste jag handla också, ta ut pengar, städa, packa och ta en tripp ner till centrum för att kika lite i affärerna :) Idag sa det nog bli matshopping, pannkakor och en tripp till centrum :D Vi får väl se om jag orkar flytta mig från sängen till kylskåpet från kylskåpet till garderoben och från garderoben till ytterdörren. Nu glömde ja nästan att jag måste hinna sola också ;) Jag är helt klart inte lika blek som när jag kom hit men jag är fortfarande inte särkilt brun :) Jag antar att jag inte har de anlagen :)




Tchipptchillevipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: