pilloduttt

WOOOOHHOOOOO!

Kategori: Allmänt

Meeeennn Tjjaaaaaaaaaaaaaaa!! :D
Nu va de banne mig ett tag sen detta.. Ja tänker heller inte sitta här och lova er att det ska bli någon ändrig på bloggandet för detta är bara en form av tidsfördriv och en chans att verkligen tala om för alla när jag vill bli hörd ;)
Skolan har rullat på riktigt fint idag. Dock har jag varit extremt seg men that´s just me ;) För er som ja inte redan har talat om detta för så är det en stor smällkaramell, mest för mig själv då! JAG SKA HA MIN APU PÅ MENORCA I 8 VECKOR!!!!!!!!!!! Jag är sjukt nervös osv. Men det ska bli grymt skönt att äntligen komma bort och dessutom långt bort.
Nu är det ju trots allt så att jag ska jobba inte ligga och steka på en strand som om jag vore på semester :)
Paradise or what?
Tichippchillevipp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: