pilloduttt

En bit i vardagen

Kategori: Allmänt

Här kommer ett urval av vad dagen har bjudit på!

Jag ser en röd/svart zodiak: EN SÅN VILL JAG HA!! Fast en stor ribbåt då förstås.
Ulf skrattar och säger, jasså villdu ha det? Vad ska du ha den till?
jag: jo den ska jag ha till min grymt stora motorbåt.
jag ser ytterligare en båt, denna gång en segelbåt.
Jag vill ha en sån också, fast mycket större men inte förstor. 
Jag ser sedan en katamaran.
Jag ska verkligen ha en sån också!!
Ulf skrattar gott och frågar hur många båtar jag ska ha.
Jag: Jag ska ha en av varje sort! Sen kommer jag bli som Pedro :D
Ulf asgarvar igen och säger att jag måste gifta mig rikt, det ordnar vi lätt säger jag!


Pedro är en gubbe som har en egen marina som gör allt med båtarna vad det gäller service och sånt. Han har ett X-antal båtar också. Det uppskattas till 100 tal i alla fall :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: