pilloduttt

Går inte ut om det är för soligt eller regningt

Kategori: Allmänt

Perfektionisten har mött den bortskämda ungen och slagit sig samman. Igår kväll regnade det massor, okej det regnade lite bara. Fick höra på nyheterna igår att det skulle regna idag också och då känner jag för att bara sitta inne i lägenheten. Jag vägrar att gå t helt enkelt. Men när det är för fint väder vägrar jag att gå ut också. 

Det får inte va för soligt och varmt för då kan man bränna sig på kroppen. När man har gjort det och sedan försöker sova så blir man kokt under täcket och sen om man tar av sig täcket så fryser man om de delar på kroppen som inte har blivit solbrända. Det måste alltså va helt perfekt. Inte för mycket sol inget regn och runt 26 grader då kan jag gå ut :D Snacka om att ha blivit bortskämd :P

Måste bara berätta detta, tyckte det var like kul nämligen :)
Igår stod jag på trottoaren och väntade på att bli hämtad av Ulf eller Olf som alla sanjorer säger. Precis när Ulf åkte förbi och vinkade till mig, åkte en kille på moped förbi och tittade hur mycket som helst. Det var nästan titta-så-mycket-att-man-kör-omkull-varnig, höll på att dö lite då XD Det är inte alltid en blond blek tjej står på trottoarn och vinkar. Det var lite Hej-jag-säljer-sex-varning. Vilket det absolut inte var menat att verka som :

Innan hade det åkt förbi rätt många spanjorer som också tittade väldigt mycket ;) kanske ska ställa mig där idag igen. Det är trots allt ganska underhållande :D hahah



Inte rusk och inte sol!

Tchipptchillevipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: