pilloduttt

Haircut

Kategori: Allmänt

När man kommer upp på morgonen och inser att någon har druckit upp ens mjölk då är fan inte jag nådig! Är det något som jag vill ha ifred så är det min MAT!

Får väl ta att någon dricker upp min mjölk för jag år ändå mina kläder tvättade mitt rum städat och lagad mat på helgerna :) 

Frågade Angeles om hon kunde klippa mitt hår :) ska bara ha bort det som är slitet och känner inte för att lägga ut pengar på att gå och klippa mig här. Det är säkert dyrt och så kommer det bara bli en stor besvikelse om allt skulle gå snett. Det är lätt hänt när man inte pratar samma språk. Så enligt mitt tycke så väljer jag att bli klippt av någon som inte är utbildad och gör det gratis istället :) Ser ut som en troll unge i mitt hår oavsett vilken frilla jag har ;)


Tchipptchillevipp :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: