pilloduttt

P & N

Kategori: Allmänt

Trodde att det skulle bli lite jobbigt att åka på praktik. Dock trodde jag aldrig att arbetet skulle va jobbigt. Föreställde mig att det skulle bli jobbigt att bli vuxen och och ta ansvar men vad hände. Jag bor hemma hos en kvinna som tvättar mina kläder, lagar mat åt mig, ser till att ja mår bra och hjälper mig handla :) Hon är seriöst värre än min mamma! Jag som ville bli vuxen, eller hade förberett mig på det.  

Nu kommer jag va tvungen att gå igenom samma process en gång till när jag sedan ska flytta till en egen lägenhet. Det har för- och nackdelar, som allt annat här i världen. Det är bara positivt egentligen men när jag har ställt in mig på "att bli vuxen" och någon kommer och mosar min plan då är det negativt!

Tchipptchillevipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: